دنياي شبكه دنياي شبكه .

دنياي شبكه

رك پايا سيستم ديواري 12 يونيت عمق 60

رك پايا سيستم ديواري 12 يونيت عمق 60 از جمله رك هاي شركت پايا سيستم است كه شركتي معتبر در زمينه توليد رك و ساير تجهيزات شبكه جانبي آن مي باشد. شركت پايا سيستم يكي از برند هاي مطرح در توليد رك شبكه داخل بازار شبكه ميباشد كه با كيفيت مناسبي كه براي رك شبكه در نظر گرفته است توانسته جاي خود را ميان بازار به خوبي پيدا نمايد.

رك يكي از ابزار اوليه در ايجاد يك شبكه بوده كه در يك اتاق سرور نگهداري مي شود. رك ديواري قابل نصب بر روي ديوار بوده و با برخورداري از درب هاي بازشو در جلو و كنار به راحتي مي توان به تجهيزاتي كه درون آن قرار گرفته اند، دسترسي داشت.

اين رك شبكه داراي، عرض 60 سانتي متر و داراي 12 يونيت و عمق 60 و عرض 60 سانتي متر مي باشد. رك پايا سيستم ديواري 12 يونيت عمق 60 داراي ارتفاع 12 يونيت بوده و عمق آن برابر با 60 سانتيمتر مي باشد.

اين رك ديواري كه از عرض 60 سانتيمتري همانند ساير رك ها برخوردار است، از يك شلف ثابت براي قرار دادن دستگاه ها و ساير ابزار درون رك و همچنين جداسازي آنها از يكديگر بهره برده است و همچنين براي خنك سازي فضاي داخلي و تهويه هوا از يك فن خنك كننده برخوردار مي باشد.

منبع : خريد رك پايا سيستم ديواري 12 يونيت عمق 60

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۶:۵۵ توسط:الهه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :