دنياي شبكه دنياي شبكه .

دنياي شبكه

كابل شبكه نگزنس مدل CAT6 SFTP

 مشخصات و اطلاعات كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP: 

كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP از سري محصولات شركت نگزنس فرانسه بوده كه همينطور كه مشخص است از نوع SFTP مي باشد يعني يك شيلد بافته شده به دور كابل پيچيده شده است كه باعث مي شود نويز و تداخل هاي الكترومغناطيسي كاهش پيدا كند. اين كابل شبكه به صورت 4 زوج سيم در رنگ هاي مختلف مي باشد كه به صورت دو به دو در هم تنيده شده اند.

يك شبكه براي اتصال و پيكربندي بين دستگاه هايي مانند پرينتر، كامپيوترها، روتر، سوئيچ شبكه و ديگر دستگاه هاي مورد استفاده در شبكه، نياز به كابل شبكه دارد. كابل هاي شبكه با توجه به توپولوژي هر شبكه خريداري مي شود و هر يك از كابل ها عملكرد و تكنولوژي متفاوتي دارد و شما مي توانيد با توجه به نياز خود آن ها را خريداري نماييد.

تفاوت كابل ها در نحوه انتقال سرعت، پهناي باند و طراحي و در بازار تجهيزات شبكه به فروش مي رسد. به صورت كلي كابل ها به سه دسته كواكسيال (Coaxial)، زوج بهم تابيده (Twisted Pairs) و فيبرنوري (Fiber Optic) تقسيم مي شود كه هر كدام از آن ها عملكردي متفاوت دارد.

 

معرفي كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP:

 كابل شبكه Nexans از سري كابل هاي CAT6 بوده كه اطلاعات را در پهناي باند 250 مگاهرتز با سرعت 10 گيگابيت بر ثانيه انتقال مي دهد كه به آن ها كابل هاي اترنت 10 گيگابايتي نيز گفته مي شود. جنس روكش آن PVC و ضد حرارت و رطوبت طراحي شده است كه شما مي توانيد در محيط هاي مختلف از آن ها استفاده كنيد.

كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP از نوع SFTP مي باشد يعني يك شيلد بافته شده به دور كابل پيچيده شده است كه باعث مي شود نويز و تداخل هاي الكترومغناطيسي كاهش پيدا كند. اين كابل ها به صورت 4 زوج سيم در رنگ هاي مختلف مي باشد كه به صورت دو به دو در هم تنيده شده اند.

 اين مدل از كابل شبكه در بسته بندي هايي در وزن 46 كيلوگرم طراحي شده است كه در دور يك قرقره پيچيده شده است و متراژ كابل آن برابر با 500 متر مي باشد. اين كابل با ضخامت 23AWG توسط كمپاني نگزنس طراحي شده است و در رنگ نارنجي توليد شده است.

يك كابل زوج بهم تابيده از نوع SFTP مي باشد كه جنس روكش آن PVC بوده و ضد حرارت و رطوبت طراحي شده است كه شما مي توانيد در محيط هاي مختلف از آن ها استفاده كنيد. اين مدل از كابل شبكه در بسته بندي هايي در وزن 46 كيلوگرم طراحي شده است كه در دور يك قرقره پيچيده شده است و متراژ كابل آن برابر با 500 متر مي باشد.

كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP 500m با ضخامت 23AWG در رنگ نارنجي توليد شده است. كابل LAN نگزنس در پهناي باند 350 مگاهرتز تست شده است و از برنامه هاي كلاس E و كدهاي رنگي TIA/EIA ,568-C.2 پشتيباني مي كند و با استانداردهاي EN 50173-1 ,EN 50288-4-1 ,IEC 60332-3 ,IEC 61156-5 ,ISO/IEC 11801 سازگاري دارد.

 

اجزاي تشكيل دهنده كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP:

  1. مغزي مسي 
  2. روكش پلي اتيلن
  3. جداكننده
  4. فويل ALU/PET
  5. روكش فويلي مشبك
  6. روكش LSZH يا PVC

 

مشخصات فني كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP:

  • نوع: كابل شبكه نگزنس CAT6 SFTP
  • نوع كابل: 4 زوج تابيده بدون روكش UTP
  • جنس پوشش: PVC يا LSZH
  • جنس مغزي: مس
  • سرعت انتقال ديتا: 100Mbps
  • پهناي باند ورودي: 300MHz
  • نوع بسته بندي:در حلقه‌هاي 500 متري
  • سطح مقطه هر رشته:24
  • رنگ:نارنجي
  • قطر: 23AWG
  • وزن: 46 كيلوگرم
  • استاندارد: EN 50173-1 ,EN 50288-4-1 ,IEC 60332-3 ,IEC 61156-5 ,ISO/IEC 11801
  • دماي عملياتي: 20- تا 60 درجه سانتي گراد

منبع :

خريد كابل شبكه نگزنس مدل CAT6 SFTP

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۰۴ توسط:الهه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :